Reklamačný poriadok
Reklamácie:
1.1. Na všetok tovar je poskytovaná záruka 24 mesiacov, pokiaľ nie je výrobcom určené inak. Predávajúci na túto skutočnosť upozorní kupujúceho.
1.2. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru zákazníkom.
1.3. Záruka sa nevzťahuje na opotrebovanie výrobku, alebo jeho časti, pokiaľ je spôsobené nesprávnym užívaním.
1.4. Pokiaľ kupujúci zistí pri prebraní zásielky mechanické poškodenie tovaru, je povinný túto skutočnosť telefonicky, prípadne mailom oznámiť predávajúcemu. V prípade že je evidentne zrejmé že tovar alebo jeho obal je poškodený prepravou, má kupujúci povinnosť neprebrať daný tovar a dokázateľne túto skutočnosť spísať s doručovateľom tovaru tak, aby si predávajúci mohol nárokovať na náhradu škody u prepravcu . Neskoršie reklamácie nebudú uznané.
1.5. Kupujúci je povinný doručiť na reklamáciu tovar spolu s originálom dokladu o kúpe. Reklamovaný tovar môže poslať poštou, vtedy náklady hradí kupujúci, alebo ho môže doručiť osobne na adresu sídla spoločnosti.
1.6. Predávajúci môže odmietnuť prevziať na reklamáciu silne znečistený tovar a tovar bez dokladu o kúpe.
1.7. Predávajúci rozhodne o reklamácii v pokiaľ možno najkratšom čase potrebnom na odborné posúdenie vady. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ rovnaké práva, akoby išlo o vadu, ktorú nemožno odstrániť. O výsledku reklamácie bude kupujúci informovaný bezprostredne po rozhodnutí oprávnenosti reklamácie telefonicky a zároveň mu bude doručený prostredníctvom e-mailu, respektíve doporučenou poštou reklamačný protokol.
1.8. V prípade, že reklamovaná závada bola spôsobená zákazníkom - poškodením výrobku, nevhodným používaním alebo nevhodnou manipuláciou, zákazník je povinný nahradiť predávajúcemu všetky náklady spojené s vybavením reklamácie.
1.9Všetky oprávnené záručné opravy sú bezplatné.