Aktuálne zľavy a akcie
- Úvod
- >>
- Lov more
- >>
- SYSTÉMY na more
- >>
- Morský nadväzec Zebco platesa veľkosť háčika #3
Morský nadväzec Zebco platesa veľkosť háčika #3
Morský nadväzec Zebco platesa veľkosť háčika #3
Systém – naviazaný nadväzec s tromi bočnými ramenami s háčikmi, je to štandardný nadväzec pre lov morských rýb na prírodné nástrahy.
Morský nadväzec Zebco platesa veľkosť háčika #3
Hotový morský nadväzec pripravený ihneď k použitiu. Kmeňový vlasec s priemerom 0,60mm a príves s priemerom 0,40mm v celkovej dĺžke 120cm. Tri háčiky veľkosti 3 s dlhým ramienkom sú ideálne pre lov platés a ľahko sa vyberajú z ulovenej ryby. Celá montáž s drôtenými ramienkami je navrhnutá tak aby sa pri love nemotala.
Dôvody ku kúpe morský nadväzec Zebco platesa veľkosť háčika #3:
- Hotová montáž šetrí čas
- Lov platés
- Háčik s dlhým ramienkom
- Odolný voči zamotaniu
- Veľkosť háčika # 3
- Celková dĺžka 120cm
- Priemer vlasca 0,60mm, príves 0,40mm
ZEBCO EUROPE kvalita od roku 1860
História Zebco Europe v Nemecku začala v roku 1860 kedy Jozef Witt a Ernst Gustav Führmann založili v Hamburku spoločnosť pod ich menami a predávali laná, siete a ďalšie vybavenie pre komerčný rybolov. Čoskoro bol sortiment rozšírený o rybárske náčinie. Ernst Gustav Führmann riadil firmu 40 rokov a veľmi úspešne. V roku 1918 prevzal spoločnosť jeho syn Ernst Führmann a viedol ju ďalších 30 rokov. Po jeho smrti v roku 1949 prevzala spoločnosť jeho žena a viedla firmu niekoľko rokov spolu s bývalým asistentom jej muža. Nakoniec v roku 1967 predala spoločnosť Witt & Führmann ktorá bola rodinným podnikom 90 rokov. Pod novým vedením sa rýchlo rozvíjala a zmenila meno na Witt & Führmann, Snap Angelgeräte GmbH. V roku 1986 zmenila spoločnosť znova vlastníka a spolu so Zebco corporation (USA) došlo k ďalšiemu rozvoju. V roku 1994 sa spoločnosť premenovala na Zebco sports a na jar 2002 začala predávať svoje výrobky aj v európskych pobočkách. Zjednotenie značiek Zebco ktoré boli predané oddelene sa zjednotili v roku 2011. Vďaka akvizíciam sa dosiahli dva kľúčové ciele: prvý-dlhodobé zaistenie globálnej stratégie značky a druhý-zaistenie väčšieho rozmachu v Európe.
objednávacie č. | model | dĺžka | háčiky |
44 4260002 | Sea rig | 15cm | #4 |
44 4260003 | Sea rig | 15cm | #6 |