Aktuálne zľavy a akcie
- Úvod
- >>
- Lov Dravcov
- >>
- Umelé nástrahy, návnady
- >>
- JIGY
- >>
- Jiggové hlavy Leadfree Jighead 14g/ veľ.2/0 / 5ks
Jiggové hlavy Leadfree Jighead 14g/ veľ.2/0 / 5ks
Jiggové hlavy Leadfree Jighead 14g/ veľ.2/0 / 5ks
ZEBCO ponúka jigy bez obsahu olova. Jigy sa používajú pri love dravcov na prívlač na zaťaženie gumených a umelých nástrah.
Jiggové hlavy Leadfree Jighead 14g/ veľ.2/0 / 5ks
Jigové hlavičky slúžia pre napichávanie umelých, gumenných nástrah akými sú kopytá, nymfy, smáčky a ďalšie. Vďaka odliatemu háčiku pevne drží nástrahu na svojom mieste a to aj počas záberu alebo pri prechádzaní cez prekážky. Tenký drôt je dostatočne pevný a zaručí dobrý zásek do tvrdej tlamy dravca. Extrémne ostré háky s protihrotom. Jigové hlavy sú bez obsahu olova. Balenie obsahuje 5ks.
Dôvody ku kúpe jigová hlava Lead-Free Jigkopf 5ks:
- Bez pridania olova
- Ostrý hák s protihrotom
- Háčik zabraňujúci zošmyknutiu nástrahy
- Balenie 5ks
ZEBCO EUROPE kvalita od roku 1860
História Zebco Europe v Nemecku začala v roku 1860 kedy Jozef Witt a Ernst Gustav Führmann založili v Hamburku spoločnosť pod ich menami a predávali laná, siete a ďalšie vybavenie pre komerčný rybolov. Čoskoro bol sortiment rozšírený o rybárske náčinie. Ernst Gustav Führmann riadil firmu 40 rokov a veľmi úspešne. V roku 1918 prevzal spoločnosť jeho syn Ernst Führmann a viedol ju ďalších 30 rokov. Po jeho smrti v roku 1949 prevzala spoločnosť jeho žena a viedla firmu niekoľko rokov spolu s bývalým asistentom jej muža. Nakoniec v roku 1967 predala spoločnosť Witt & Führmann ktorá bola rodinným podnikom 90 rokov. Pod novým vedením sa rýchlo rozvíjala a zmenila meno na Witt & Führmann, Snap Angelgeräte GmbH. V roku 1986 zmenila spoločnosť znova vlastníka a spolu so Zebco corporation (USA) došlo k ďalšiemu rozvoju. V roku 1994 sa spoločnosť premenovala na Zebco sports a na jar 2002 začala predávať svoje výrobky aj v európskych pobočkách. Zjednotenie značiek Zebco ktoré boli predané oddelene sa zjednotili v roku 2011. Vďaka akvizíciam sa dosiahli dva kľúčové ciele: prvý-dlhodobé zaistenie globálnej stratégie značky a druhý-zaistenie väčšieho rozmachu v Európe.